TRIPL, liquid spaces to meet & connect
TRIPL is een blitse eventlocatie in Merchtem met een drieledige focus: connection, celebration & creation. We zijn gevestigd in de legendarische brouwerij van ‘Ginder Ale’, die hernieuwd werd tot een bruisend complex. Dankzij onze gunstige ligging nabij Brussel, stromen gasten vanuit alle windstreken hier vlot samen, om onvergetelijke momenten te brouwen en te klinken op connecties voor ‘t leven.
Onze ruimtes zijn liquid en nemen flexibel de vorm aan van jouw event. Van grootschalige netwerkevents tot spraakmakende stand-upcomedy, van intieme familiefeesten tot internationale conferenties: elk event is het resultaat van een creatief gistingsproces. Daarom sprankelt TRIPL altijd op maat van jouw ideëen en voorkeuren. Zo creëren we vloeiende belevingen die smaken naar meer.
TRIPL-belevingen met een grote plus

Het logo van TRIPL is geïnspireerd op de eigenzinnige architectuur van het eventcomplex. De robuuste overgang van 3 verdiepingen, doet terecht vermoeden dat deze locatie heel wat in petto heeft voor haar
bezoekers. De twee bovenverdiepingen connecteren op een creatieve manier en lijken in elkaar te schuiven of net stapelbaar te zijn. Dat is een verwijzing naar hun liquid spaces.
Elke ruimte in het gebouw is namelijk volledig aanpasbaar naar ieders voorkeur. In het logo valt bovendien de stevige basis van TRIPL op, een referentie naar de 3 partners die de onderneming dragen. En wie denkt aan TRIPL, proeft meteen het heerlijke bier in de mond, wat dan weer een knipoog is naar de oude brouwerij die hernieuwd werd tot dit bruisende complex.
De drievuldigheid van TRIPL komt ook terug in hun huiskleuren en kernwoorden: connection (blauw), inspiration (oranje) & celebration (groen). De kleuren hebben een liquide en onvoorspelbare vorm. Soms
zijn ze mooi afgerond, andere keren vloeien ze perfect in elkaar over. Elke kleur representeert een verschillende doelgroep en energie.
Blauw staat voor productiviteit, vertrouwen en duidelijke communicatie wat leidt tot krachtige connecties tussen ondernemers. Oranje wekt als roodgele cocktail, warmte, enthousiasme en vrolijkheid op, en belichaamt cultuur in de ruime zin van het woord. Het jonge, levendige groen staat symbool
voor een feestelijke en hoopvolle toekomst met vrienden en familie.
